.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس خبر داد:
سهم دو درصدی مازندران از بازار دو هزار میلیاردی کشورهای همسایه
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس اجرای اقتصاد دریاپایه را برای رشد اقتصادی استان ضروری دانست و گفت: در حال حاضر دو درصد بازار دو هزار میلیاردی با کشورهای همسایه سهم استان است.
سهم دو درصدی  مازندران از بازار دو هزار میلیاردی کشورهای همسایه

به گزارش شمال نیوز، منصورعلی زارعی بعد از ظهر پنجشنبه در شورای اداری میاندرود با بیان اینکه اقتصاد دریاپایه باید عملیاتی و اجرایی شود، افزود: بارها بر تمرکز برنامه ریزی ها در موضوع اقتصاد دریاپایه که مورد اشاره ریاست جمهور بود، تأکید کرده‌ام.

 

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در سخنان اخیر خود با نگاه عمیق خود این موضوع را مطرح کردند، افزود: رهبر معظم انقلاب بر استفاده از ظرفیت اقتصاد دریاپایه و همچنین کریدور شمال جنوب برای بهبود وضعیت اقتصادی و پیگیری جدی آن تا حصول نتیجه تأکید کرده‌اند.

 

وی ادامه داد: ۱۵ کشور در همسایگی کشور ما هستند و دو هزار میلیارد مبادلات اقتصادی با این همسایگان وجود دارد که متأسفانه تنها دو درصد از آن سهم مازندران است که این میزان باید افزایش پیدا کند.

 

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی همچنین به درخواست اخیر از رئیس جمهور در مجلس شورای اسلامی برای حضور وزرای کشور، نیرو و جهاد کشاورزی در مازندران برای بررسی وضعیت کم آبی که گریبانگیر استان شده است، اشاره و خاطرنشان کرد: قطعاً تا حصول نتیجه لازم این موضوع حیاتی را پیگیری خواهم کرد./ مهر

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.048 seconds.